Изкуство и UI в игрите [inter alia #39]

inter alia
inter alia
Изкуство и UI в игрите [inter alia #39]
Loading
/

inter alia приютява гласовете от „Дискусии за наука и култура“ (ДНК) — проект на Ratio, който представя пресечните точки на света на учените с този на хората на изкуството.

Васко този път е заместен от Любо, който посреща гостите ни от Studio Punchev. С тях си говорим за ролята на дизайна в игрите. Ето какво обсъдихме заедно:
— Можем ли да разделим игрите на комерсиални и концептуални?
— Имаме ли вече шаблонни игри и колко всъщност е важно да започнеш една игра от нулата?
— Какъв е процесът на създаване на игра и къде живее основната артистична насока?
— Какви са границите на UI и по-простото винаги ли е по-добро?
— Как се създава добър интерфейс?
— Възможно ли е Любо да кашля по-дълго отколкото е дълъг епизодът ни?

===
Дискусии за наука и култура (ДНК) е поредица на Ratio, която се осъществява с подкрепата на Столична програма „Култура“.

Ако искате да подкрепите това, което правим, отидете на ratio.bg/support.